miércoles, 10 de junio de 2015

La primera i última... (de moment)




Aquí està la primera raglan naii de la temporada primavera-estiu, i de moment serà l'última (però només durant una temporada ehhh). Em ve de gust provar un parell de models que tinc calcats de l'última ottobre i així de pas variem una mica.

Aquí está la primera raglan naii de la temporada primavera-verano, y de momento será la última (pero solo por una temporada ehhh). Me apetece probar un par de modelos que tengo calcados de la última ottobre y así de paso variamos un poco.




Com no podia ser d'una altra manera, continuem amb animals, aquesta vegada cocodrils. El mico està encantadíssim amb la seva samarreta nova.

Como no podía ser de otro modo, continuamos con los animales, esta vez cocodrilos. El enano está encantadísimo con su nueva camiseta.




Per no perdre el costum, se'm va tornar a resistir el coll. Vaig voler provar de cosir-lo abans de tancar l'espatlla, com explica fushufana aquí, per allò que diuen que cosir en recte és més fàcil, però va resultar bastant desastrós tot plegat. Entre que vaig fer una mica curt i la memorable batalla que vaig tenir amb l'agulla doble, se m'estan treient les ganes de posar colls!
Als baixos i les mànigues li he fet una puntada decorativa que m'agrada molt...

Para no perder la costumbre, se me volvió a resistir el cuello. Quise probar de coserlo antes de cerrar el hombro, como explica fushufana en este tutorial, por eso que dicen que coser en recto es más fácil, pero resultó bastante desastroso... Entre que me quedé un poco corta y la memorable batalla que tuve con la aguja doble, se me han quitado las ganas de poner cuellos!
Los bajos y las mangas los he rematado con una puntada decorativa que me encanta...




Una altra samarreta sense ratlles.... (què m'està passant???), però m'agrada molt com queda el contrast amb el negre.

Otra camiseta sin rayas.... (qué me está pasando???), pero me gusta mucho como queda el contraste con el negro.




Cap de setmana intens, corpus, gegants, aniversaris,.... i MINIPOP, festival de música i cultura en format familiar que es celebra cada any a Tarragona. Música, tallers, espais pels més petits,.... un parell de dies més que entretinguts (i passejant samarreta!!!)

Fin de semana intenso, corpus, gigantes, cumpleaños,.... y MINIPOP, festival de música y cultura en formato familiar que se celebra cada  año en Tarragona. Música, talleres, espacios para los más peques,.... un par de días de lo más entretenidos (y paseando camiseta!!!)








Roba estampada / Tela estampada: Telas.es
Roba negra / Tela negra: Els Encants

2 comentarios:

  1. ¡¡Qué bonita!! Me encantan los cocos con el negro. Cuesta separarse de las rayas, pero a veces viene bien, jijiji. Jo, siento mucho que no te haya salido bien el cuello. :(

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni que fuera culpa tuya!!! ;) Esto de los cuellos es mi talón de aquiles, pero a cabezota no me gana nadie, así que yo insisto e insisto, algún día saldrán bien (o eso espero...)

      Eliminar

Blogging tips