martes, 18 de marzo de 2014

I més colls... / Y mas cuellos...



I torno amb més colls, però aquest cop per regalar. Menys mal que la propietària el té ja fa unes setmanes, perquè amb la caloreta que fa aquests últims dies, igual me l'hagués fotut pel cap!!!
Aquest està fet amb una llana xulíssima que es treballa genial. El color és força més semblant al de la foto de baix.

Y vuelvo con más cuellos, pero esta vez para regalar. Menos mal que la dueña lo tiene ya hace unas semanas, porque con el calorcito que pega estos últimos días, igual me lo mandaba de vuelta!!!
Está hecho con una lana chulísima que se trabaja genial. El color se parece mucho a la foto siguiente.




A mi m'encanta com ha quedat, és molt lleuger i flonjo. La veritat és que a mi m'agrada més que quedin així, no tan atapeïts.
Per les que no esteu acostumades a teixir i no sabeu com fer perquè quedi el punt tan fluix, simplement heu de teixir amb agulles força més grans del que us marca la llana.
En aquest cas, la llana marcava agulles del 7 i l'he teixit amb unes del 15.

A mi me encanta como ha quedado, es muy ligero y mullido. La verdad es que a mi me gusta más que queden así, con los puntos no tan apretados.
Para las que no estéis acostumbradas a tejer y no sabéis cómo hacer para que el punto quede tan flojo, simplemente tenéis que tejer con unas agujas bastante más grandes de lo que os marca la lana.
En este caso, la lana marcaba agujas del 7 y lo he tejido con unas del 15.




Insisteixo en què un coll és un projecte ideal per les que voleu provar això de les agulles, és fàcil, ràpid i agraït!!!

Insisto en que un cuello es un proyecto ideal para las que queréis probar esto de las agujas, es fácil, rápido y muy agradecido!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips