lunes, 24 de febrero de 2014

Amic invisible... / Amigo invisible...



Si, llegiu bé. Ja sé que estem a mitjans de febrer i jo parlant d'amics invisibles!!! No estic boja, no....
Resulta que aquest any estava malalta el dia de l'entrega de regals i la meva amiga "invisible" no va venir a recollir el seu regal fins aquesta setmana!!! Així que jo amb unes ganes boges d'ensenyar el que havia cosit i no hi havia manera ;)

Sí, leeis bien. Ya sé que estamos a mediados de febrero y yo hablando de amigos invisibles!!! No estoy loca, no...
Resulta que este año estuve pachucha el día de la estrega de regalos y mi amiga "invisible" no vino a recoger su regalo hasta esta semana!!!. Así que yo con unas ganas locas de enseñar lo que había cosido y no había manera ;)




El meu primer bolso, un Tote 241 de Noodlehead. El vaig veure fa un temps al blog de Pandielleando i em va encantar. Si voleu veure un munt de versions diferents, podeu mirar aquí, en un recopilatori que la mateixa Yolanda va fer fa un parell d'estius. He de dir, que després de cosir-lo, encara m'agrada més.

Mi primer bolso, un Tote 241 de Noodlehead. Lo vi hace un tiempo en el blog de Pandielleando y me encantó. Si queréis ver un montón de versiones diferentes podéis mirar aquí, en un recopilatorio que la misma Yolanda hizo hace un par de veranos. Debo decir que después de coserlo aún me gusta más.




Vaig fer la versió senzilla, amb butxaques exteriors i sense cremalleres. M'agrada aquest patró perquè ofereix diferents opcions. Per ser el primer estic moooolt contenta i ja estic preparant teles per fer-me'n un per a mi!
Aquesta vegada vaig fer servir una tela d'Ikea i lonetes, a més d'una roba de cotó per l'interior de la que no tinc cap foto..... És la mateixa combinació que ja us vaig ensenyar aquí, a la meva motxilla Pandielleando.

Hice la versión sencillita, con bolsillos exteriores y sin cremalleras. Me gusta este patrón porque ofrece diferentes opciones. Para ser el primero estoy muuuy contenta y ya estoy preparando telas para hacerme uno para mi!
Esta vez usé una tela de Ikea y lonetas, además de una tela de algodón para el interior de la que no tengo ninguna foto.... Es la misma combinación que ya os enseñé aquí, en mi mochila Pandielleando.




I com no podia ser d'una altra manera, acompanyat d'un coll de llana, que aquest any estic que no paro amb les agulles!!!
Em sembla que a la Inés li va agradar molt el meu regalet....

Y como no podía ser de otra forma, acompañado de un cuello de lana, que este año estoy que no paro con las agujas!!!
Me parece que a Inés le gustó mucho mi regalito....

1 comentario:

  1. Me gusta como te ha quedado el bolso, con unos estampados muy alegres, y con tu cuello seguramente vas a ir bien abrigadita!!!
    Besitos

    ResponderEliminar

Blogging tips